Kwalitatieve Content nodig voor jouw bedrijf?

Heb jij geen tijd om te bloggen?

Jij hebt structureel last tijdgebrek en komt niet toe aan het inzetten van blogposts voor jouw bedrijf

Je weet niet hóe je moet bloggen?

Zoekmachine optimalisatie is voor jou hocus pocus en je hebt last inspiratiegebrek

k

Je wilt wel bloggen, maar hebt geen zin ?

Je wilt héél graag blogs inzetten voor jouw bedrijf, maar vindt het niet leuk om te schrijven. Zeg maar gerust dat je er een hekel aan hebt.

"

ontvang kwalitatieve content voor jouw bedrijf in een paar klikken

Jij snapt het belang van zakelijk bloggen, maar hebt geen tijd om zelf te schrijven? Met mijn blog-abonnement hoef je je daar geen zorgen meer om te maken. Jij ontvangt blogposts, social posts, website teksten en meer – wanneer  je maar wilt op een presenteerblaadje. 

digital branidng

Consulten

Actieve opdrachtgevers

Geschreven teksen

koppen koffie

Investeer in een blog-abonnement en Ik Maak van jouw content prioriteit

Blog-abonnement Brons

  • 2 blogs per maand

  • vanaf 500 woorden

  • Inclusief content planning

  • Maandelijkse Content Call

  • zoekmachineoptimalisatie (SEO)

  • Inclusief bijpassende foto 

  • Minimale looptijd: 3 maanden

Blog-abonnement Zilver

  • 4 blogs per maand

  • vanaf 500 woorden

  • Inclusief content planning

  • Maandelijkse Content Call

  • zoekmachineoptimalisatie (SEO)

  • Inclusief bijpassende foto 

  • Minimale looptijd: 3 maanden

Blog-abonnement Goud

  • 6 blogs per maand

  • vanaf 500 woorden

  • Inclusief content planning

  • Maandelijkse Content Call

  • zoekmachineoptimalisatie (SEO)

  • Inclusief bijpassende foto 

  • Minimale looptijd: 3 maanden

Blog-abonnement Platina

  • 12 blogs per maand

  • vanaf 500 woorden

  • Inclusief content planning

  • Maandelijkse Content Call

  • zoekmachineoptimalisatie (SEO)

  • Inclusief bijpassende foto 

  • Minimale looptijd: 3 maanden

Ontvang white label blogartikelen van hoge kwaliteit, speciaal geschreven voor jouw bedrijf

Verhoog de conversieratio

Bezoekers die je site direct verlaten zijn nadelig voor conversie en SEO. Met slimme copywriting verlaag je je bouncepercentage

Verlaag het bouncepercentage 

Bezoekers die je site direct verlaten zijn nadelig voor conversie en SEO. Met slimme copywriting verlaag je je bouncepercentage

Krijg meer verkeer

Door het combineren van zakelijke blogs met jouw SEO strategie, vergroot je jouw bereik op Google. Daarnaast vergroot je ook het bereik op jouw social kanalen. 

Verander verkeer in loyale klanten en terugkerende bezoekers

"

DE GEWELDIGE VOORDELEN VAN EEN BLOG-ABONNEMENT

EEN ZAKELIJK BLOG VERGOOT JOUW BEREIK

Door het combineren van zakelijke blogs met jouw SEO strategie, vergroot je jouw bereik op Google. Daarnaast vergroot je ook het bereik op jouw social kanalen. Heb je een blogartikel op jouw website geplaatst? Deel dit artikel dan met een teaser op jouw social media kanalen. Zo laat je jouw volgers direct kennis maken met de verschillende kanalen van jouw bedrijf én trek je nieuwe bezoekers naar je website. Vind je Social media lastig? Laat je social media uitbesteden aan Cassistent!

BLOGGEN UITBESTEDEN IS VOORDELIGER

Het belangrijkste voordeel van uitbesteden. Het uitbesteden van zakelijk bloggen is vaak goedkoper dan je denkt. Een blog-abonnement is in verhouding goedkoper dan zelf schrijven en bespaart jou tijd die je nodig hebt voor jouw onderneming.

NOOIT MEER LAST VAN INSPIRATIEGEBREK

Op den duur krijgen veel ondernemers te maken met inspiratiegebrek. De koek voor het schrijven van goede blogs is op. Je blog kan hierdoor compleet stil komen te liggen en dat gaat je meer kosten dan je zou willen. Wanneer je kiest voor een zakelijke blog-abonnement, hoef je zelf niet over de onderwerpen na te denken en krijg je steeds nieuwe, relevante blogs aangeleverd en blijft jouw onderneming up-to-date.

VERGEET SEO EN FOCUS OP JOUW EXPERTISE

In de meeste gevallen heb je zelf onvoldoende kennis van SEO om SEO-bewuste content te schrijven. Dit is niet erg, want het is jouw vakgebied niet, maar het is wél belangrijk om de SEO-regels en –richtlijnen te kennen wanneer je aan je online vindbaarheid wilt werken en daarom schakel je mijn expertise in met een blog-abonnement. Een blog-abonnement is daarom dé uitkomst.

}

PAK JE TIJD TERUG!

Het schrijven van blogs kost je enkel tijd en geen geld. Als je het uitbesteedt, dan kost het je geld en geen tijd. Bij veel ondernemers kost het bloggen bloed, zweet en tranen. Er gaat veel, vaak té veel, tijd in zitten, tijd die je beter kunt besteden aan je core business. Want daar ben jij goed in!

WEG MET UITSTELGEDRAG

Het schrijven van een blog kan je time management behoorlijk in de war schoppen. Jezelf dwingen om een blog te schrijven werkt averechts, want als het even niet lukt, dan lukt het niet. Hierdoor kan het schrijven van nieuwe content je nog meer tijd kosten dan je zou willen, waardoor je andere taken in gevaar komen en je al snel met uitstelgedrag te maken krijgt. Dit zal je niet gebeuren wanneer je het zakelijk bloggen uitbesteedt aan Cassistent.

Sluit je aan bij meer dan +30 bedrijven en laat ook jouw content creatie uitbesteden aan Cassistent

Cassandra schrijft voor mij regelmatig artikelen die ik publiceer op mijn blog. De artikelen schrijft Cassandra voor mij in WordPress en levert ze zeer compleet af. Met andere woorden: ik heb er totaal geen omkijken meer naar en kan ze direct inplannen voor publicatie. De blogs die Cassandra schrijft zijn SEO technisch altijd perfect en meerdere artikelen die Cassandra voor mijn blog geschreven heeft zijn op bepaalde termen terug te vinden in de top 3 zoekresultaten van Google. Ik ben erg tevreden over onze samenwerking!

Linda, Eigenaresse & blogger @ go-or-no-go.nl

We werken sinds 2020 met Cassandra samen en dit bevalt zo goed, dat we haar binnen één maand vast in ons team hebben opgenomen! Cassandra is flexibel, denkt na en reageert goed op feedback. Het is niet gemakkelijk om teksten te schrijven voor verschillende doelgroepen of voor verschillende opdrachtgevers, toch leg ik dit met het volste vertrouwen bij Cassandra neer.

Caroline, Eigenaresse @ de techkoningin & lifestylekoningin

Bij Pink Press zijn meerdere blogs aangesloten. Het is dan ook onmogelijk om alles zelf te schrijven. Hierbij huren we dus de expertise van Cassandra in. Zij kan blogs schrijven in alle categorieën, en weet altijd de juiste toon te gebruiken. Daarnaast werkt Cassandra snel en is prettig in de manier van overleggen. Wij werken dan ook heel graag met haar samen.

Judith, Eigenaresse @ Pinkpress, Mommylovespink, The Decorator

Plan een gratis content call

Ben jij er klaar voor om jouw bedrijf om te zetten naar een expert status? Plan een gratis content call door het onderstaande formulier in te vullen

Investeer in ijzersterke content op regelmatige basis

Blog-abonnement Brons

  • 2 blogs per maand

  • vanaf 500 woorden

  • Inclusief content planning

  • Maandelijkse Content Call

  • zoekmachineoptimalisatie (SEO)

  • Inclusief bijpassende foto 

  • Minimale looptijd: 3 maanden

Blog-abonnement Zilver

  • 4 blogs per maand

  • vanaf 500 woorden

  • Inclusief content planning

  • Maandelijkse Content Call

  • zoekmachineoptimalisatie (SEO)

  • Inclusief bijpassende foto 

  • Minimale looptijd: 3 maanden

Blog-abonnement Goud

  • 6 blogs per maand

  • vanaf 500 woorden

  • Inclusief content planning

  • Maandelijkse Content Call

  • zoekmachineoptimalisatie (SEO)

  • Inclusief bijpassende foto 

  • Minimale looptijd: 3 maanden

Blog-abonnement Platina

  • 12 blogs per maand

  • vanaf 500 woorden

  • Inclusief content planning

  • Maandelijkse Content Call

  • zoekmachineoptimalisatie (SEO)

  • Inclusief bijpassende foto 

  • Minimale looptijd: 3 maanden
Cassandra Pater Cassistent Haren tekstschrijver webdesign blog-abonnement zakelijke bloggen webdesign haren groningen professionele tekstschrijver

VEELGESTELDE VRAGEN

1. KOMT JOUW NAAM ONDER HET BLOG TE STAAN

Dit kan in overleg. Tot nu toe hebben al mijn klanten een eigen account voor mij aangemaakt waar ik alle blog-artikelen in schrijf en klaar zet. De naam van dit account is meestal Cassistent, maar in overleg kan hier ook jouw bedrijfsnaam aangehangen worden.

2. WAT MOET IK ZELF NOG DOEN?

Het voordeel van het blog-abonnement is er structureel content wordt geproduceerd, waar jij zelf weinig tijd aan kwijt bent. Jij hoeft zelf niets te schrijven. Wel zijn er een aantal dingen die ik van jou verwacht:

– We hebben maandelijks telefonisch contact. Je weet van tevoren op welke dag en welk tijdstip.

– Ik verwacht van jou dat je de content voor die maand hebt voorbereid en informatie paraat hebt, zodat ik genoeg input vanuit de organisatie heb om de blogs te schrijven.

– Tijdens de maandelijkse briefing draag jij zelf afbeeldingen aan voor de blogs en socialemediaberichten. Wil je dit ook uit handen geven? Dit kan tegen meerprijs.

– Je dient zelf te zorgen voor volgers en je onderhoudt zelf eventuele gesprekken die ontstaan door de posts. 

– Je geeft mij toegang tot je online kanalen.

3. WEET JE WEL GENOEG OVER MIJN BEDRIJF EN BRANCHE?

Ik ben  geen expert in jouw vakgebied, maar ik verdiep mij graag in onderwerpen en stel goede vragen. Elke maand word je door mij op een vooraf afgesproken datum en tijd geïnterviewd over de content voor die maand. Op deze manier kan jij inhoudelijke informatie vanuit de organisatie of branche geven en jouw kennis delen. Het is dus de bedoeling dat je van tevoren hebt nagedacht over interessante informatie voor de te schrijven blogs. Daarnaast kun je maandelijks aanvullende informatie sturen voor de blogs. Het is mijn vak om daar een mooi artikel van te schrijven!

4. KAN IK HET BLOG-ABONNEMENT GEWOON OPZEGGEN?

Goede resultaten zijn pas zichtbaar na drie tot zes maanden. Een blog-abonnement neem je daarom voor minimaal 3 maanden af. Na deze drie maanden is het blog-abonnement maandelijks opzegbaar. 

5. WAT HOUDT EEN CONTENT PLANNING IN?

Een onderdeel van het blog-abonnement is een eenmalige brainstormsessie. Tijdens een brainstormgesprek nemen we samen de vooraf ingevulde vragenlijst door en brainstormen we over mogelijke blogonderwerpen. We praten over gewenste zoekwoorden en gaan dieper in op de buyer persona. Ook spreken we af wanneer de content geschreven, gecontroleerd en geplaatst gaat worden.

 

 Aan de hand van dit gesprek stel ik een contentplanning op voor een jaar, dus met 24 onderwerpen voor blogartikelen. Het vooraf vastleggen, haalt onrust weg, maar wordt nog niet in beton gegoten. Deze content planning houd ik aan als back-up zodat ik altijd maandelijks kan inspelen op actualiteiten en nieuwtjes vanuit de organisatie. Lukt dit niet? Dan houd ik het content plan aan.